Navigace

Obsah

I. etapa plynofikace zkoulaudována, více o plynofikaci v záložce  "O městě" - "Plynofikace obce"

postup plynofikace

__________________________________

Rozhodnutí Ministerstva pro místní rozvoj k odvoláním firmy Golem ve věci plynových kotelen je k nahlédnutí o-meste/plynofikace-obce/

_______________________________

Rozptylová studie porovnávající hodnoty emisí při vytápění lokálními plynovými kotelnami a vytápění jednou kotelnou CZT na plyn je k nahlédnutí zde

____________________________

 

Informace o dalších investičních akcích, které proběhly ve Velkých Hamrech v roce 2020 a které se plánují na rok 2022 jsou k nahlédnutí na o-meste/investicni-akce-v-obci/investice-2020/ a o-meste/investicni-akce-v-obci/investice-2021/

studie hřiště

Celá studie úprav okolí školy od Ing. arch. Ondřeje Štěpána je k nahlédnutí zde

_______________________

Informace ostatním odběratelům o postupu města při uzavírání smlouvy na dodávku tepla se společností CZT Velké Hamry s.r.o. jsou k dispozici na o-meste/plynofikace-obce/vytapeni-v-obci-2020/

 

______________________________

Doporučení Ministerstva zdravotnictví ČR k používání některých ochranných prostředků

23. 3. 2020 - Světová zdravotnická organizace (WHO) vydala několik materiálů, ve kterých podrobně informuje o používání ochranných prostředků a opatření v souvislosti s ochranou před nákazou a šířením COVID - 19. 

více ke stažení zde užívání OOP.docx (17.46 kB)

 


 

 

       roušky             Nabídka pro občany

Obecní úřad má k dispozici omezené množství látkových roušek.  Pokud nevlastníte žádnou pomůcku na zakrytí nosu a úst na veřejnosti, a máte o látkovou roušku zájem, můžete se přihlásit na  tel. 777 914 615 a domluvit si předání roušky.

Zatím max. 1 rouška na každou osobu v domácnosti.

 



 

5. - 21. 3. 2021

Rozpočtové opatření Mikroregionu Tanvaldsko č. 1/2021

Úřední DeskaZobrazit více

5. - 21. 3. 2021

Střednědobý výhled rozpočtu DSO Mikroregion Tanvldsko

Úřední DeskaZobrazit více

3. - 19. 3. 2021

Záměr k prodeji pozemku p.č. 142 k.ú. Bohdalovice

Úřední DeskaZobrazit více

3. - 19. 3. 2021

Dražební vyhláška

Úřední DeskaZobrazit více

2. - 18. 3. 2021

Záměr pronájmu nebytových prostor v čp. 596

Úřední DeskaZobrazit více

2. - 18. 3. 2021

Záměr propachtování části pozemku města

Úřední DeskaZobrazit více

2. - 18. 3. 2021

Záměr darování stavby "zastávka Velké Hamry město"

Úřední DeskaZobrazit více

22. 2. - 10. 3. 2021

Rozhodnutí veřejnou vyhláškou MěÚ Tanvald - odstranění výustí SVS a.s.

Úřední DeskaZobrazit více

19. 2. 2021 - 31. 12. 2023

Úřad Pro zastupování státu ve věcech majetkových - Výzva

Úřední DeskaZobrazit více

19. 2. - 7. 3. 2021

Výroční zpráva za rok 2020

Úřední DeskaZobrazit více

18. 2. 2021

Oznámení Českého statistického úřadu - Sčítání lidu, domů a bytů 2021

NovinkyZobrazit více

18. 2. 2021

Neplánovaná výluka 18. února 2021 Smržovka- Josefův Důl

NovinkyZobrazit více

11. 2. 2021

Nabídka pracovní příležitosti- výběrové řízení účetní

NovinkyZobrazit více

11. 2. 2021

Pomoc s registrací na očkování proti Covid-19. Všechny informace na jednom místě..

NovinkyZobrazit více

12. 1. 2021

Otevřeno Kluziště pro veřejnost

NovinkyZobrazit více

8. 1. 2021

Zápis a usnesení ze 14. zasedání zastupitelstva

Zápisy a usnesení ze zastupitelstvaZobrazit více

7. 1. 2021

Finanční úřad pro Liberecký kraj - Opatření - Daň z nemovitých věcí

NovinkyZobrazit více

5. 1. 2021

Magazín Libereckého kraje

NovinkyZobrazit více

18. 12. 2020

Bezplatné testování na COVID v Tanvaldě

NovinkyZobrazit více

11. 12. 2020

Tříkrálová sbírka 2021

NovinkyZobrazit více

 Velké Hamry

Adresa:

Město Velké Hamry

Velké Hamry 362

46845

číslo účtu: 963263399/0800

Telefon:

483 369 811 - podatelna

 

Email:

podatelna@velke-hamry.cz

 

---------------------------------------------------

Od 21.12.2020 je možné se bezplatně nechat otestovat na onemocnění COVID19 v Tanvaldě ve sportovní hale. Objednávkový systém je k dispozici na http://smrzomedic.cz

_______________________

Od 15.02.2021 je Městský úřad Velké Hamry otevřen  podle klasické pracovní doby pro veřejnost

  I nadále upřednostňujeme kontakt písemný, elektronický či telefonický.

Při návštěvě úřadu používejte ochranné prostředky dýchacích cest .

V prostorách úřadu prosím dodržujte odstup od ostatních klientů i úředníků minimálně 2 m.