Navigace

Obsah

Příjem žádostí a dalších podání:

 
Město zveřejňuje informace na úřední desce a na vývěsních tabulích ve městě.
Ústně a telefonicky podané žádosti vyřizují vedoucí zaměstnanci i ostatní zaměstnanci v rámci své působnosti dané organizačním řádem městského úřadu.
Písemně podané žádosti ,stejně tak i e-mailovou adresou podatelna@velke-hamry.cz či datovou schránkou v souladu s § 14 zákona jsou evidovány dle svého charakteru v podací knize a následně na jednotlivých odborech MěÚ.
Žádost je podána dnem, kdy ji městský úřad obdržel. Z podání musí být zřejmé, kterému odboru je určena a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (např. elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím a žádost se odloží.
Další informace o všech agendách MěÚ lze získat na podatelně, na odborech MěÚ u starosty nebo tajemnice.